אודות

דבר מנהלת המרכז הקהילתי שלומי

קהילת שלומי היקרה ,

מרכז קהילתי שלומי הינו מוקד לפעילות קהילתית, חברתית, פנאי ותרבות לכלל היישוב, בראייה משלבת של התושבים, הרשות והעסקים.

המרכז הקהילתי מנגיש וינגיש שירותים לכלל התושבים, במטרה לגרום לכל תושב להרגיש ולהיות משמעותי ושייך, יקדם תהליכי פיתוח ובינוי קהילתי, קידום מעורבות ציבורית, התנדבות ויזמות, וכן מעודד גאווה ושייכות קהילתית כחלק מהחברה הישראלית.

המרכז הקהילתי בשלומי הוא עמותה הפועל כארגון ללא מטרות רווח המפעיל תכניות במגוון רחב של תחומים: גיל הרך, ילדים ונוער, ספורט, תרבות, קליטה בקהילה, ספריה, מרכז למידה ומולטימדיה.

אני מאחלת לכולנו; תושבים יקרים, שותפים, משתתפים, פעילים, מתנדבים, חולמים, מגשימים, יזמים חדשים, ותיקים ואנשים טובים: שתהייה זו שנה של התחלות חדשות, שנה של מגוון ואחר, מרענן, מתחדש, מחבר, משתף, קהילתי, חברי- משהו משלנו.
שתהייה זו שנה של חיים פעילים ושפויים לצד הקורונה, שנה של יחד: יחד של קשרים חברתיים, שותפויות, חווית, יחד של עובדים, מתנדבים ואנשים טובים שכל אלה מביא אותנו לקהילה צומחת ובעלת חוסן המסוגלת להתמודד עם שינויים ואתגרים מורכבים. עוצמתה של הקהילה וההון האנושי שלה מעודדים צמיחה של יזמות ועשיה קהילתית המאפשרת פיתוח תחומים חדשים. אני מזמינה כל אחד ואחת מכם למרכז הקהילתי: לחלום, להרגיש, ללמוד, ללמד ולהעשיר את עצמו.